26 februari 2015

Her style


In de vakantie begonnen de kriebels weer te komen. Ik had zin om mijn modelletje op te foto te zetten haha. Lisanne ken ik van mijn oude klas en ik vind haar stijl heel erg leuk. Ze is klein, maar pit heeft ze wel en dat zie je ook terug in haar outfits. In de vakantie ben ik wat research gaan doen naar gave fotolocaties. Ik bezocht verschillende websites, instagram accounts en facebook pagina's en uiteindelijk had ik de perfecte locatie gevonden. Strijp S in Eindhoven. Het is heel makkelijk te bereiken. Je stapt uit op station Eindhoven beukenlaan en dan zie in je de verte het geweldige Strijp S al liggen. We zijn richting area51 gelopen, wat bekend staat als een indoor skatepark, maar daaromheen is allemaal gave graffiti te vinden. Daar hebben wij natuurlijk gebruik van gemaakt. Oké genoeg gebabbeld, op naar de foto's!







Haar outfit in een nieuw 'jasje' 




Witte jas: forever21
Zwart biker jack: zara
Top: zara
Broek: zara
Schoenen: Adidas superstar
Tas: zara

Ze had meerdere outfits bij zich die we natuurlijk ook op de foto hebben gezet, maar daarvoor zijn we de hoogte in gegaan. Deze zullen snel online komen!

Met welke kledingstukken zou jij de witte jas combineren?

Liefs

1 opmerking: